جهان بیمه

بیمه و همه آنچه که در مورد علم مدیریت بیمه باید بدانیم

جهان بیمه

بیمه و همه آنچه که در مورد علم مدیریت بیمه باید بدانیم

__________________________
برای بیمه
@foriraninsurance
پیج اینستاگرام برای بیمه
__________________________
4insurance.ir
__________________________


4insurance.ir
__________________________
جهان بیمه

_______________________________
All about insurance and insurance management science should know
_______________________________

کانال و گروه گفتگوی تلگرامی

foriraninsurance@

https://t.me/foriraninsurance
_______________________________

پست الکترونیک :

moayyedabedi@gmail.com

_______________________________

همه آنچه که در مورد بیمه و علم مدیریت بیمه و بازاریابی آن باید بدانیم

_______________________________

_______________________________
All you need to know about insurance and insurance management science
_______________________________
All about insurance and insurance management science should know
_______________________________

All you need to know about insurance and insurance management science




4insurance.ir


بازاریابی برند و بازاریابی مستقیم

محمد مویدعابدی | سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ق.ظ

بازاریابی برند و بازاریابی مستقیم


بازاریابی کسب‌وکار واقعا پیچیده نیست، در صورتی که بازاریابان زمان انجام این کار را پیدا کنند به سادگی موثر واقع خواهند شد. اگر کسب‌وکار شما به خوبی اجرا شود و محصولات‌تان جدید و خوب باشند، مشتریان فعلی باید معرف کسب‌وکار شما باشند.

بازاریابی دهان به دهان به طور موثری باعث رشد هر کسب‌وکاری می‌شود اما این روش یک فرآیند آهسته است و به تنهایی نمی‌تواند منجر به رشد کسب‌وکار شما شود. یک طرح بازاریابی قدرتمند با سیستم‌های بازاریابی قرار داده شده منجر به رشد سریع کسب‌وکار شما خواهد شد و به طور مداوم منجر به بالا رفتن آن خواهد شد. دو نوع بازاریابی وجود دارد که شما باید بر روی آن تمرکز کنید، بازاریابی مستقیم و بازاریابی برند.

 

Young man looking shocked in tablet pc

بازاریابی برند:

بازاریابی برند هدف ایجاد یک احساس آشنایی در مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی با محصولات و خدمات فروش است. یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای انجام این کار محصولات تبلیغاتی است. این اقلام مانند لیوان، قلم، درایوهای فلش و غیره هستند که نام برند شما بر روی آن حک می‌شود و در رویدادهای مختلف آن را به مشتریان فعلی و بالقوه هدیه می‌دهید تا هر بار که از آن استفاده می‌کنند. اگر محصولات تبلیغاتی شما آیتم‌های مفیدی باشند نام برند شما را به مشتریان و مشتریان آتی افشا خواهند کرد.

رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی ویدئو دو ابزار دیگر بازاریابی برند هستند، اجازه دادن به مردم برای تعامل با برند یک احساس آشنایی با برند ایجاد می‌کند و باعث به وجود آمدن یک ارتباط شخصی بین برند و مشتریان می‌شود. رسانه‌های اجتماعی شما را به داخل خانه یا محل کار افراد می‌برد و مانند یک دوست با آن‌ها صحبت می‌کنید و آن‌ها احتمالا محصول و خدمات شما را با شبکه‌ای از دوستان‌شان به اشتراک می‌گذارند.

 

بازاریابی مستقیم:

بازاریابی برند مانند یک شبکه است که مشتریان بالقوه را در طول زمان جلب می‌کند اما بازاریابی مستقیم با شناسایی یک گروه خاص از مشتریان بالقوه شروع می‌شود. این مشتریان می‌توانند کسانی باشند که خدمات شما را استفاده نمی‌کردند و یا مشتریان بالقوه جدید باشند. هنگامی که شما می‌دانید آن‌ها چه کسانی هستند و چگونه به شما رسیده‌اند شما به آن‌ها نشان می‌دهید که چرا باید برند شما را انتخاب کنند.

بازاریابی مستقیم می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، این ممکن است خرید تبلیغات در موتورهای جستجو باشد، بنابراین کسانی که محصول شما در مکانی که شما قرار دارید را جستجو می‌کنند یک لینک به وب‌سایت شما دریافت می‌کنند. در این نوع بازاریابی از ابزارهای مختلفی استفاده می‌شود نظیر پست، ایمیل، پیام کوتاه و غیره.

این‌که شما چه راهی را برای انجام انتخاب می‌کنید مهم نیست. آن‌چه که اهمیت دارد راه‌اندازی سیستم‌های بازاریابی و استفاده از تکنیک‌های هر دو بازاریابی برند و بازاریابی مستقیم است. باید پیگیری کنید هر دلاری را که برای بازاریابی تان خرج می‌کنید صرف تولید نتایج شود. بازاریابی به شما کمک خواهد کرد تا کسب‌وکارتان را کنترل کنید و به یک کسب‌وکار قوی و پررونق تبدیل کنید که ‌بتواند بر بازار تسلط داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی