جهان بیمه

بیمه و همه آنچه که در مورد علم مدیریت بیمه باید بدانیم

جهان بیمه

بیمه و همه آنچه که در مورد علم مدیریت بیمه باید بدانیم

__________________________
برای بیمه
@foriraninsurance
پیج اینستاگرام برای بیمه
__________________________
4insurance.ir
__________________________


4insurance.ir
__________________________
جهان بیمه

_______________________________
All about insurance and insurance management science should know
_______________________________

کانال و گروه گفتگوی تلگرامی

foriraninsurance@

https://t.me/foriraninsurance
_______________________________

پست الکترونیک :

moayyedabedi@gmail.com

_______________________________

همه آنچه که در مورد بیمه و علم مدیریت بیمه و بازاریابی آن باید بدانیم

_______________________________

_______________________________
All you need to know about insurance and insurance management science
_______________________________
All about insurance and insurance management science should know
_______________________________

All you need to know about insurance and insurance management science




4insurance.ir


۳ مطلب در بهمن ۱۳۹۴ ثبت شده است

تاریخچه بازاریابی بیمه های عمر (زندگی)

محمد مویدعابدی | پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۹ ق.ظ

  فعالیت بیمه عمر در ایران توسط یک شرکت خارجی به نام ویکتوریا در سال 1314 آغاز گردید. شرکت مذکور پس از یکسال فعالیت حجم پورتفوی خود را که جمعا 150 بیمه نامه با سرمایه هشت میلیون و چهارصد هزار ریال بود به شرکت بیمه ایران واگذار نمود.

امروزه یکی از دغدغه های مهم جوامع بشری حمایت و تامین مالی و روانی خانواده‌هایی است که سرپرست یا یکی از اعضای خانواده خود را در اثر بروز عوامل و حوادث مختلف از دست داده‌اند و با فوت هر یک از اعضاء جامعه علاوه بر بار روانی و فقدان عاطفی سنگینی که به خانواده فرد وارد می‌شود ، بار مالی و هزینه‌های بسیار زیادی نیز به افراد خانواده و همچنین دولت منتقل می‌شود. بیمه‌های زندگی آثار اجتماعی و اقتصادی بی شماری دارند که می‌توان از تامین اجتماعی و برقراری منبع مالی و درآمدی، برخورداری از ماهیت پس انداز و سرمایه‌گذاری به عنوان مهمترین نمادهای این رشته

  • محمد مویدعابدی

بیمه و تجارت الکترونیکی

محمد مویدعابدی | پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۷ ق.ظ

 بیمه و تجارت الکترونیکی

بیمه الکترونیکی(E-Insurance) به معنای عام به عنوان کاربرد اینترنت و فنّاوری اطّلاعات (IT) در تولید و توزیع خدمات بیمه‌‎ای اطلاق می‌گردد و در معنای خاص بیمه الکترونیکی را می‎توان به عنوان تأمین یک پوشش بیمه‌‎ای از طریق بیمه ‎نامه‌‎ای است که به طور برخط (online)  درخواست، پیشنهاد، مذاکره و قرارداد آن منعقد می‎گردد.

با اینکه پرداخت حق ‎بیمه، توزیع بیمه‌نامه و پردازش پرداخت خسارت می‎تواند online انجام گیرد در برخی کشورها محدودیت‎های مقرراتی (نظارتی) و تکنیکی (فنی) ممکن است اجازه انجام کاملاً الکترونیکی عملیات را ندهد. اما در سطح جهانی برای پشتیبانی از تحقق پرداخت حق ‎بیمه و توزیع بیمه ‎نامه به صورت online مقررات بطور مداوم در حال اصلاح هستند.

  • محمد مویدعابدی

کارگزار یا نماینده بیمه؛ کدامیک بهتر است؟

محمد مویدعابدی | پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۶ ق.ظ
نخستین مسئله ای که شما باید به درستی به آن پی ببرید، آن است که هر یک از این مشاغل، چه موارد و مسائلی را شامل می شوند.

کدام یک برای شما بهترین فرصت شغلی است و شما در کدام عنوان می توانید کارایی بهتری داشته باشید؛ کارگزار یا نماینده انحصاری بیمه.

اگر شما به دنبال شغلی مناسب در یک شرکت بیمه هستید و نمی دانید آیا کارگزار بیمه بودن بهتر است یا نماینده انحصاری، ما پیشنهاد خوبی برای شما داریم؛ بهتر است پیش از هر اقدامی این دو موقعیت شغلی را به خوبی بشناسید و دریابید که کدام یک با روحیات شما هم خوانی دارد و می تواند پاسخگویی انتظارات تان باشد، و یا کدام یک با مهارت های ذاتی موجود در شما مطابق است.

  • محمد مویدعابدی