بازاریابی ویروسی”viral marketing”
تعریف بازاریابی ویروسی
بازاریابی ویروسی امکان بهرهگیری از بازگشت مراجعین بیطرف یعنی مصرفکنندگان را فراهم میآورد. از آنجاییکه همسالان و اطرافیان مشتری تاثیر خارقالعادهای بر تصمیم خرید مشتری دارند. ، باید با شناسایی این افراد قدرت مشتری خود را افزایش دهیم. همانطور که اظهارات مثبت یک منبع موثق، اعتبار دوچندانی به محصول و خدمات












شرکت های بیمه برای تامین بیشتر جبران خسارت مالی بیمه گذاران قسمتی از وجوه حاصل از فروش خدمات بیمه ای خود را سرمایه گذاری می کنند. شرکت های یاد شده همچنین با اندوخته کردن قسمتی از سود به دست آمده و سرمایه گذاری مجدد آن، توان مالی شرکت را افزایش می دهند و زمینه افزایش درآمد خود را در سالهای آینده فراهم می آورند. از این روی شرکت های بیمه را در شمار موسسه های مالی نیز به حساب می آورند.